عاشقی تنها با قلبی پر از حرفای نگفته ...

قالب پرشین بلاگ


عاشقی تنها با قلبی پر از حرفای نگفته ...
گاهی اوقات میشه که نمیتونی حرف دلت رو بزنی .. اینجوری میشه که همیشه حرفت رو تو دلت میمونه و میشه جایگاهی واسه حرفای نگفته و دیگه جایی واسه عشق کسی و جایی واسه دوست داشتن کسی نداری
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقی تنها با دلی خون........ و آدرس lovely-72.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

بهش بگین من رو به خاطر گناه نکرده مجازات کرد
 
بهش بگین به خودم و خودش بدجور ظلم کرد
 
بهش بگین خدای من شاهد بود
 
بهش بگین از این می ترسم که این همه اشک، دامانش رو بگیره
 
بهش بگین، شاید باور کنه...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net كلیك كنید

 

بهش بگید : میترســم از .. آدم هایی که عاشق نیستند ولی عاشق کردن را خوب بلدند !


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net كلیك كنید

 

بهش بگید؟
نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم تو همیشه دعوتی راس ساعت دلتنگی .... "


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net كلیك كنید

 

 

بهش بگید نازنین وقتی که نیستی میدونی چه حسی دارم میدونی از غم
دوریت چه حس غریبی دارم؟ مثه حس یه قناری که توی قفس می میره
مثه اون نهال کاجی که تو گلدون جون می گیره مثه اون ماهی کوچولو که
توی تنگش اسیره مثه اون پرنده ای که زیر بارون پر میگیره مثه حس بچه
ای که مامانش جلوش می میره باباشم زودی میره یه زن دیگه میگیره
مثه حس بابایی که پسرش دوچرخه میخواد باباهه قول بده اما..نتونه
واسش بگیره مثه وقتی که بخوای داد بزنی اما نتونی مثه حس غنچه ای
که باغبون اونو می چینه مثه وقتی که دلت واسه یکی خیلی می سوزه
بغض و گریه لباتو به هم می دوزه مثه وقتی آسمون ابری باشه اما
نبارهمثه وقتی بگی اما … بت بگن اما نداره "

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net كلیك كنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 / 6 / 1391برچسب:, ] [ 14:29 ] [ fatemeh ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید...من این وبلاگ رو درست کردم واسه تنهایی خودم خوشحال میشم بیا سر بزنی ونظراتتون رو بگید ...
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 76361
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 97
تعداد آنلاین : 1

آرشیو کد آهنگ

تبادل لینک

خرید بک لینک